Customer Portal is currently not available
Due to an error within the account management, the Customer Portal is currently not available. We are working on a solution at the moment.
GWDG – IT in der Wissenschaft
Due to an error within the account management, the Customer Portal is currently not available. We are working on a solution at the moment.
Aufgrund eines Fehlers in der Nutzerkontensteuerung steht das Kundenportal derzeit nicht zur Verfügung. An einer Lösung des Problems wird bereits gearbeitet, die Dauer ist aktuell aber nicht absehbar.
Time: 03.12.2015, 5:00 p.m. – 7:00 p.m. Affected: Trouble-Ticket-System OTRS Impact: Ticket processing delayed, web interface unaccessable Update of trouble ticket system OTRS Between 5 p.m. and approx. 7 p.m. the GWDG trouble ticket system OTRS will be under maintenance. While it still will be possible to send requests as usual to our service hotline … Weiterlesen
Zeitraum: 03.12.2015, 17:00 Uhr – 19:00 Uhr Betroffen: Trouble-Ticket-System OTRS Auswirkungen: verzögerte Ticketbearbeitung, Web-Interface nicht verfügbar Update des Trouble-Ticket-Systems OTRS In der Zeit von 17:00 bis voraussichtlich 19:00 Uhr finden Wartungsarbeiten am Trouble-Ticket-System OTRS der GWDG statt. Es können zwar wie gewohnt E-Mails an support@gwdg.de,die Service-Hotline der GWDG, gesendet werden, aber während dieser Zeit erfolgen … Weiterlesen
ab dem 12. Januar 2016 wird nur noch die jeweils aktuellste Version des Internet Explorer mit technischem Support und Sicherheitsupdates versorgt. Das bedeutet für: Windows 7, 2008R2, 8.1, 2012R2, 10 – Internet Explorer 11 Windows 2012 – … Weiterlesen
The error has been resolved and the PeoplePicker is working. We are sorry for any inconvenience. Thank you for your understanding.